crossmediablog

strandjutterij in crossmedialand

Apple kiest voor eigen muziekfestival

Het iTunesfestival is een concertreeks van dertig dagen, volledig downloadbaar in de gelijknamige onlinemuziekwinkel. ‘Zelf een festival organiseren leek ons leuker dan andere sponsoren’, klinkt het bij moedermaatschappij Apple.

Tussen de duizenden geruchten over Apple toch één waarheid als een koe: zondagavond heeft Mika, kroonprins van de Britse popmuziek, op een steenworp van Buckingham Palace de aftrap gegeven van het iTunesfestival. Surfen op het internet en tegelijkertijd artikels of filmpjes over Apple willen vermijden is dezer dagen bijna onmogelijk. Op Google News verdrongen gisteren de headlines over het bedrijf van Steve Jobs elkaar. Voor de verandering.

Lees verder op demorgen.be

Advertenties

3 juli 2007 - Posted by | communication, events, marketing, trends

Nog geen reacties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: