crossmediablog

strandjutterij in crossmedialand

Never ending Friending: Sociale Netwerken

In het uitgebreide rapport Never ending Friending [pdf] doen TNS, TRU en Marketing Evolution in opdracht van Fox Interactive Media, Isobar & CaratUSA Research en MySpace (want daar komen de respondenten vandaan) verslag van ontwikkelingen op het gebied van sociale netwerksites. Die groeien als kool, en het gebruik van sociale netwerksites neemt onder jongeren hand over hand toe.

Hieronder een voorbeeld van een van de vragen uit het rapport. Het geeft maar weer eens aan, hoe belangrijk de plek is die sociale netwerken tegenwoordig innemen in het mediagebruik.

Lees de volledige topic op marketingfacts.

Advertenties

3 juli 2007 - Posted by | communication, trends, web 2.0

Nog geen reacties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: