crossmediablog

strandjutterij in crossmedialand

Blacklist-revenge of the user: bedrijventoets.nl

Na de blacklists van bedrijven over consumenten, neemt die consument nu in Nederland ook het heft in eigen handen.

Gelezen op Adforesult:
Misschien moeten we de passanten die iets te klagen hebben over Naturpost, Lecturama of Bavaria voortaan maar hiernaartoe sturen: Bedrijventoets.nl.

Op deze nieuwe site kunnen mensen ervaringen uitwisselen over bedrijven. Dat kan zijn een slechte ervaring in de winkel, maar ook de manier waarop een thuiswinkelier een klacht afhandelt, of een helpdesk die je drie kwartier in de wacht hangt.
Lees de rest van de topic.

Lees in dezelfde sfeer op marketingonline ‘Consument voelt zich niet gehoord door bedrijven

Advertenties

4 juli 2007 - Posted by | communication, industry, trends, web 2.0

1 reactie »

  1. Ook wij hebben als bedrijf een mail gehad met opname op deze website. Echter voldoet de website niet aan de gestelde wettelijke eisen, bovendien kunnen bedrijven geen weerwoord geven op klachten e.d. Consumenten kunnen al bij de Consumentenbond terecht, bedrijven kunnen zich o.a. melden bij de Kamer van Koophandel.

    Na informatie-inwinning via het internet en KvK kwamen we terecht bij een bedrijfe in Schiedam waar je een domeinhosting kunt aanvragen, die dus aan de basis staat van deze website, waar bedrijven dus ongevraagd worden opgenomen.

    Reactie door UVX | 18 juli 2007 | Beantwoorden


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: