crossmediablog

strandjutterij in crossmedialand

YouTubers in clip

Gelezen op youngmarketing:

De Nederlandse jazz-zanger Wouter Hamel weet de weg op het web. Je vindt ‘m op een officiële site, MySpace, Hyves, Dailymotion en YouTube. En da’s best handig als je een nieuwe plaat wilt promoten.

Van de vorige single ‘Breezy’ doken spontaan verschillende coverversies op, en zo ontstond het idee om voor de nieuwe video bij ‘Don’t Ask’ zangers, muzikanten en fans te vragen om een eigen versie in te sturen. Zo gezegd, zo gedaan, dus komt in de officiële clip een behoorlijk aantal YouTubers langs. De afzonderlijke (internationale) bijdragen zijn ook apart te bekijken. En zo scoor je zonder noemenswaardig budget een hit op de videosite.

Advertenties

4 juli 2007 - Posted by | communication, culture, marketing, media, video, web 2.0

Nog geen reacties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: