crossmediablog

strandjutterij in crossmedialand

(e-)Mail marketing werkt

Gespot op adforesult.nl:

Direct mail en e-mailmarketing zorgen als kanaal voor de hoogste ROI. Althans, dat blijkt uit een Amerikaanse studie onder zowel B-to-B als B-to-C marketeers.

Het onderzoek, uitgevoerd door Harte Hanks onder meer dan 500 Amerikaanse bedrijven uit verschillende branches, gaat in op de prioritering van de verschillende directe kanalen en de problemen die daarbij komen kijken.

Zoals gezegd, direct mail en e-mailmarketing zorgen als kanaal voor de hoogste ROI. Telemarketing en old fashioned print scoren ook goed.

Advertenties

18 juli 2007 - Posted by | communication, HowTo, marketing, trends

Nog geen reacties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: