crossmediablog

strandjutterij in crossmedialand

Second Life stervende?

Second Life, is de hype voorbij? De bricks and mortars pakken hun verlies.

Het zou best wel eens kunnen zijn dat Second Life zijn hoogtepunt heeft gehad. Althans voor de bricks and mortars die dachten er goede commerciële mogelijkheden in te zien. In de LA Times van 14 juli staat een artikel over bedrijven die het er wel gezien hebben…

Lees verder

Advertenties

18 juli 2007 - Posted by | communication, culture, industry, trends, web 2.0

Nog geen reacties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: