crossmediablog

strandjutterij in crossmedialand

Vervolg Mediabeleving 2007 Plus: beleving dagbladmerken online vs print

Conclusie rapport ‘Kwaliteit en beleving van dagbladmerken‘ (pdf) door cebuco.nl:
Kortom, naar onze mening (Veldkamp) is met dit onderzoek meer onderbouwing gegeven aan de stelling dat tegenwoordig eerder gekeken moet worden naar dagbladmerken dan naar alleen de papieren kranten. Vanuit bereikscijfers van STIR is aangetoond dat online dagbladen heel wat nieuwsconsumenten aan zich weten te binden. Vanuit dit onderzoek wordt aangetoond dat de online en papieren kranten elkaar ook aanvullen in beleving en merkbeeld.

Advertenties

20 september 2007 - Posted by | communication, industry, media, trends

Nog geen reacties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: